torsdag 27 maj 2010

Jotex


Godkväll!!
Var tvungen att kika in o visa vilken fin pläd jag hittade...Blev sååå glad för den! Den kommer från Jotex .. Klicka på länken http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42615&productId=257731&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink så kommer ni dit om nån mer blir nyfiken på den=) Har så länge tänkt att jag ska virka mig en pläd men det har aldrig blivit av , men nu hittade jag den där och den var precis i mina favoritfärger och mycket billigare än att göra själv=)
Ha en riktig bra kväll o håll tummarna för vår Anna i Norge i kväll=)

22 kommentarer:

Diane and Kelly sa...

Such a beautiful afghan in very yummy colors.

Kelly
Second Hand Chicks

Kom Achterom sa...

I love it!!
the colours are beautiful
the madge with you room!
Have a verry nice evening
Yolanda

Anonym sa...

Fint det var da,det er jo ganske billig også der. :)

Kotivalo sa...

I just got today the same afghan at the post = )

Unknown sa...

WAAAAAAAAAH I love the blanket!!!! would love one like that!!!

Have a nice evening!

Lynda

Kerstin sa...

Den er så fin. Kom i posten til meg i går også :)Fargene er så nydelige sammen.
Kerstin

Gilla Yoga sa...

Jättefin pläd, och vilka fina färger! Tack för tipset.

Kram Linda

Dagi Mara sa...

Wunderschöne Decke! Und die Farben-traumhaft! Ist bestimmt super weich.
Schöne Grüße!

Anonym sa...

Den har jag spanat in, är mormorsrutegalen...=)Har en uppsjö hemma men kan aldrig få nog. Mina har jag fyndat på loppisar och Tradera. Borde kanske försöka få till en själv,men det finns så många som gör det bättre. Ha en skön kväll/Annica

Zun sa...

Jag kan bli lite irriterad på mig själv emellanåt för att jag "glömmer av" de självklara webshoparna som faktiskt har fina shabby chic saker till rimliga priser....

Tack för tipset!

/Zun

SWEDISH HOUSE sa...

LOVELY :-D Thanks for the tip...nice web shop with some nice things Tack saa mycket x

Cilla sa...

Vilekn vacker pläd. Själv sitter jag här med mina mormorsrutor som aldrig blir färdiga. Barnen frågar när filten blir klar och jag svarar lite surt. Att den blir klar till deras student, om si sådär 13-14 år....

Cilla♥

Skrot och Skruv sa...

Hej!

Den där filten har jag funderat på så många gånger ... riktigt läckra färger!

Kram Annica

Johanna sa...

Oj Jotex!

Snyggt! Snyggt!

lugnet sa...

Sååå underbar pläd!! Härliga färger! Passar så fint in i rummet med! Tråkigt med Anna.., min dotter blev så besviken imorse när hon fick höra det. Trevlig Helg!
Kram/Ulrica

Mita på landet sa...

Nydelig pledd! Holder på å hekle et selv, men akkurat nå tenker jeg bare "hvorfor gidder jeg?!"..;)Takk for kjempe bra tips!:D

Ett Vitare Hem sa...

Den är så fin, så fin men snart är min egen klar fast hm kanske skulle behöva en till ;o)
Ha en underbar helg!
Kramis/LenaS

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh har själv spanat in den pläden men jag är så vitrosaröd man kan tänka sig så den passar inte riktigt in här tyvärr. Men en dag kanske tiden räcker till att börja på den egen gjorda pläden jag drömmer om.Ha en underbar helg.
Kram Theres

hemtrevnad marie sa...

Ja visst den är jättefin, såg den i någon tidning , gillar verkligen plåtskåpet också...
kraam

speck furniture sa...

such pretty colours!

Victoria Bellow sa...

this bedroom is simply gorgeous!I Love it, it seems your creation is unique!the colours are awesome! Good Job!

Meertje sa...

Love it!!
The colours are soo beautiful.
Miriam